Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Η extravaganza του εορτάζοντα

Αρκετές ημέρες πριν από την ονομαστική μου εορτή, ψάχνοντας διάφορα στο διαδίκτυο (ως συνήθως) και αφού είχα οργανώσει (επιτέλους!!) όλους μου τους κωδικούς ώστε να μην τους ξεχνάω (λέγε με paypal, ebay, youtube, photobucket, gmail, blogger, όλα τα email μου, κλπ) χαζεύοντας στο ebay, είδα κάτι που μου άρεσε από παλιά… ήταν ένα από τα πιο παλιά laptops της apple. Άρχισα λοιπόν να κάνω έρευνα… μπήκα σε σελίδες, διάβασα μηνύματα σε forums, παρακολούθησα και κατέβασα πολλά videos, γνώρισα κόσμο και αποφάσισα να μπω και εγώ στο παιχνίδι.

Κέρδισα όπως φαίνεται στο ebay (και έχω πληρώσει ήδη) ένα iBook G3 Clamshell Graphite Special Edition 466 MHz με 320 MB RAM και η εταιρία που χρησιμοποιώ για τα πακέτα μου από την Αμερική (my US) παρεπιπτόντως είναι φανταστικοί και τους συνιστώ ανεπιφύλακτα (άν έχετε μεγάλα και ακριβά πακέτα όμως θα πρέπει να αφιερώσετε μια ημέρα σχεδόν στο τελωνείο του Ελ.Βενιζέλος) το έλαβε ακριβώς την ημέρα της γιορτής μου κάτι σαν να λέμε το τέλειο δώρο για μένα…από εμένα (γέλια) Φυσικά έχω εξασφαλίσει ήδη τα απαραίτητα υλικά για την αναβάθμιση του “νέου” μου laptop.

Από όσο ξέρω όλα τα iBook Clamshell είχαν soldered (κολλημένη στην μητρική τους κάρτα) 64 MB RAM οπότε δεν υπάρχουν και τεράστια περιθώρια αναβάθμισης αφού υπάρχει μόνο μια υποδοχή (slot) για μνήμη. Το μέγιστο όριο μνήμης θα είναι 576 MB RAM ύστερα από την προσθήκη ενός stick 512 MB. Επόμενη στάση: σκληρός δίσκος. Για όσους ξέρετε από iBook θα γνωρίζετε ότι αυτά τα μοντέλα είχαν σκληρό δίσκο της τάξης των 10 GB (γέλια) όπως επίσης και ότι η διαδικασία αλλαγής του σκληρού δίσκου είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΑΝΙΚΙ! επειδή χρειάζεται πρακτικά να διαλύσεις όλο το laptop.

Αυτό όμως δε το φοβάμαι… είναι τέτοια η εκπαίδευσή μου που αυτό είναι παιχνιδάκι…θα μου πείτε τι έχεις κάνει ρε μεγάλε δηλαδή; δεν είναι της παρούσας στιγμής αλλά θα το αναφέρουμε σε κάποια άλλη φάση. Σκληρό δίσκο δεν έχω παραγγείλει ακόμα… αλλά θα το κάνω σύντομα… όχι τίποτα άλλο όμως αυτοί είναι παλιοί υπολογιστές και άρα έχουν και παλιά κομμάτια ανταλλακτικά και άρα όπως συμβαίνει συνήθως, το παλιό είναι και δυσεύρετο.

Όσο έψαχνα, είπα να δω τί υλικά έχει το τωρινό μου laptop… του οποίου είχα σπάσει την οθόνη ρίχνοντας το κάτω κατά λάθος (αναθεματισμένο ξυπνητήρι!!) και εύρηκα!! βρήκα τί οθόνη είχε, τι μνήμες, πώς μπαίνουν στην θέση τους όλα αυτά… και φυσικά σημείωσα τα πάντα. Μόλις κλείσω κάτι εκκρεμότητες με δουλειά, προσωπικά κλπ, θα επιδοθώ στο επόμενο “σαφάρι” μαζικών παραγγελιών – αγορών. Άλλωστε εκτός όλων των άλλων αρμοδιοτήτων μου, έχω αναλάβει την συντήρηση και το troubleshooting όλων των υπολογιστών της οικογένειας μου, που δεν είναι και λίγοι. Δεν τους αναφέρω γιατί μπορεί να εκπλήξω πολύ κόσμο…

Κάποιες μέρες μετά την παραγγελία μου για το clamshell, το οποίο παρεπιπτόντως πρέπει να με βοηθήσετε να βαφτίσω, γιατί όλα κυκλοφορούν με ένα όνομα στην κοινωνία… μπήκα στην ακριβώς ίδια διαδικασία όπου είδα, πλειοδότησα, κέρδισα, πλήρωσα και απέκτησα, ένα iBook G4 για το οποίο αυτή την στιγμή δεν θα πω τίποτα γιατί θα το κάνω δώρο στην κοπέλα μου (διαβάζει και αυτή το blog) θα το παρουσιάσω όμως εκτενέστερα, καθώς και τις μετατροπές που θα του κάνω, λίαν συντόμως….

Η αγοραστική μου extravaganza τελείωσε δυο – τρείς μέρες μετά την ονομαστική μου εορτή όπου κέρδισα πάλι από το ebay το λειτουργικό Mac OS X 10.4.11 Tiger 10 Licences (ναι καλά καταλάβατε είναι για 10 άδειες κοινώς θα το εγκαταστήσω σε πολλάαα μηχανήματα). Νομίζω πάντα ήμουνα κρυφός οπαδός της apple, αλλά δεν είχα καταφέρει να το δείξω τόσο καιρό. Από την μια λένε ποτέ δεν είναι αργά και από την άλλη χαμογελώ και σηκώνω το ποτήρι μου σε μια νέα αρχή…

Δεν υπάρχουν σχόλια: