Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Θα γράφω… για… πάντα!

Είναι πολύς ο καιρός που άσκησα την πιο αγαπημένη μου δραστηριότητα… να γράφω… Διάβασα κάποτε από την Harriet Smart (φημισμένη σκωτσέζα συγγραφέας) “do not ever quit…keep on writting… write something each day…anything…every day” και αποφάσισα πλέον να την ακολουθήσω και να μην σταματήσω να γράφω ποτέ!

Η αλήθεια είναι ότι έλειψα από τον χώρο πολύ καιρό, λόγω αυξημένων εργασιακών υποχρεώσεων. Όσοι από εσάς κάνετε ελεύθερο επάγγελμα καταλαβαίνετε τι εννοώ… τα δικά μας ρολόγια δεν έχουν ωράριο…όπως φαίνεται. Τώρα με την οικονομική κρίση που ίσως να είμαι και περισσότερο καιρό στο σπίτι (γέλια) νομίζω πως η παρουσία μου θα γίνει πολύ εντονότερη…

Θα μου πει κανείς έχεις και πολλά blogs, που να τα προλάβεις όλα. Το σκέφτηκα και αυτό, δε θα το κρύψω. Εννοώ ότι ίσως πρέπει να τα ενοποιήσω όλα σε ένα μεγαλύτερο, όμως αυτό το θέμα θέλει πάρα πολύ ψάξιμο, πάρα πολλή συζήτηση και πάρα πολλή οργάνωση, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο να γίνει αυτή την δεδομένη στιγμή, δεν παύει όμως να είναι κάτι που σχεδιάζεται να γίνει στο άμεσο μέλλον.

Μου άρεσε πολύ η μέχρι σήμερα υφιστάμενη δομή του συστήματος των blogs που έχω δημιουργήσει, γιατί είναι γρήγορη (σχετικά) και εύκολη στην δημιουργία, έχει όμως πάρα πολλά συνθετικά κομμάτια.Οι εικόνες φορτώνονται απο εδώ… τα βίντεο από εκεί, ένας πραγματικός χαμός… (ναι είπα βίντεο θα υπάρξουν και πολλά απο αυτά) Πρόσφατα μια φορά επειδή είχα καιρό να μπώ στο site που φιλοξενεί τις εικόνες μου, μπαίνοντας στο blog  μου ήρθα αντιμέτωπος με κάτι κουτιά που είχανε πάρει την θέση τους λέγοντας “picture unavailable” και άρχισα να το σκέφτομαι πιο έντονα. Δεν είναι και άσχημη ιδέα να τα φτιάξω όπως εγώ τα θέλω από το μηδέν… Άλλωστε σε αυτό είμαι καλός να σχεδιάζω και να εκτελώ “σύμφωνα με το σχέδιο”

Θα κρατήσω την υπάρχουσα δομή μέχρι να στήσω το νέο “σκηνικό” διαδικασία που προβλέπεται να είναι μακρά και επίπονη… (λέγε με σχεδιασμό, προγραμματισμό και κυρίως συντήρηση) και όταν η νέα έκδοση θα είναι έτοιμη… θα μεταφέρω τα πάντα εκεί! Minimal downtime και όλα σε τάξη… είπαμε έτσι λειτουργώ εγώ … εντάξει όχι και πάντα, όμως τελευταία αυτό θέλω να κάνω… και έτσι θα γίνεται … έχουν αλλάξει πολλά τελευταία, και δεν είναι μόνο ο έρωτας που μπήκε στην ζωή μου το 2009 (μετά από αρκετό καιρό) και άφησα το blogging για το travelling around the globe….

 

Αυτά όλα αλλάζουν μιας και πλέον θα γράφω κάτι κάθε μέρα.. για οτιδήποτε … όπως με συμβούλεψε η φίλη μου η Harriet Κάντε λοιπόν κουράγιο (μου θυμίζει Όλυ Ρεν αυτό….) και υπομονή. Προσδεθείτε γιατί ΤΩΡΑ είναι που θα πιάσουμε τις μεγάλες ταχύτητες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: