Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ήλιος με βροχή...

Πρίν λίγη ώρα, μέσα στο κέντρο της πόλης ... αρμονική συνύπαρξη μιας ζεστής σχετικά ημέρας, του κλασσικού Αθηναϊκού φθινοπωρινού ήλιου και της ασταμάτητης βροχής... πόσο συχνά συμβαίνουν όλα αυτά την ίδια στιγμή .... μέχρι τώρα... ; ίσως σπάνια... ίσως πάλι και ποτέ... οι εποχές όμως έχουν αλλάξει και μαζί με αυτές και εμείς αλλά και το κλίμα όλου του πλανήτη ... οπότε ...σήμερα όλα τα φαινόμενα είναι πιθανά.



πιο παλιά λέγανε ... ήλιος και βροχή .... παντρεύονται οι φτωχοί. Εγώ να πω την αλήθεια ... λέω να αρχίσω να ψάχνω για το ουράνιο τόξο ... κάπου εδώ θα είναι είμαι σίγουρος πως θα βγεί από στιγμή σε στιγμή ... Πάντως εκπλήσομαι ευχάριστα που βλέπω ότι ακόμα και σήμερα υφίστανται οι 4 εποχές. Δεν είμαι και ο μεγαλύτερος θαυμαστής της βροχής άν και έχω ζήσει αρκετά στην χώρα που παράγεται ...κατά κόρον ;-) αλλά είμαι της άποψης πως κάθε περίοδος...έχει και τις ομορφιές της.

Ελπίζω μόνο το σαββατοκύριακο να μην γίνουμε παπιά... και από Δευτέρα... ας κατεβάσει ότι θέλει ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: