Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Νέο σύνθημα - Ο κόσμος ξυπνάει!!

Ο Γιώργος Παπανδρέου (πρωθυπουργός της Ελλάδας εξ’αδιαιρέτου μιας και μας κυβερνάει πραγματικά το ΔΝΤ ή IMF όπως είναι το διεθνές του όνομα…) βρίσκεται στο βήμα εκδήλωσης στο Βερολίνο, στα πλαίσια της επίσκεψής του στην Γερμανία.

Ξαφνικά από το κοινό μερίδα φοιτητών (έτσι είπαν τα μέσα στην Ελλάδα για να περιορίσουν μάλλον την δυναμική του γεγονότος.... γιατί μάλλον στην ελλάδα οι φοιτητές δεν θεωρούνται και σοβαροί... είναι άλλο μεγάλο θέμα που θα ανοίξω άλλη μέρα όταν θα έχω πιο πολλά κέφια). μερίδα λοιπόν φοιτητών κατά τα ελληνικά ΜΜΕ εγώ βλέπω μεγαλύτερους άνθρωπους (αλλά εγώ είμαι εγώ...) άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα. και σήκωσαν (προσπάθησαν για την ακρίβεια να σηκώσουν ένα πανό αλλά έσπευσαν κάποιοι να τους το κατεβάσουν)

Το σύνθημα ακούγεται καθαρά στο επόμενο βίντεο και είναι πέρα για πέρα αληθινό!

και για όσους δεν θέλουν να δούν το βίντεο ή απο πείσμα αρνιούνται το σύνθημα είναι το εξής:
"Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ και ΛΗΣΤΕΥΕΙ το Λαό". Όπως φαίνεται αυτό που άρχισε πρίν λίγο σχετικά καιρό στην Τυνησία, είναι τόσο δυνατό σαν κύμα παλλιροιακό. Η οργή του λαού ξεχειλίζει απο παντού και όπως έχω ξαναπεί ... όταν αυτο το κύμα έχοντας πάρει διαστάσεις Τσουνάμι θα "σκάσει" στην Ελλάδα, είναι σκόπιμο ορισμένοι να κρυφτούν γιατί να κυκλοφορήσουν έξω στους δρόμους δεν νομίζω ότι θα είναι πιθανό.

Για ένα μεγάλο διάστημα είχα απογοητευτεί .... βλέποντας την πόλωση που είχαν τα δυο μεγάλα κόμματα που διέλυσαν και βίασαν στην κυριολεξία την Ελλάδα. Δέν έβλεπα καμία αντίδραση λες και ο λαός είχε πέσει σε κώμα...στο κάτω κάτω... ο λαός τους ανεβάζει και τους κατεβάζει ... τώρα τελευταία όμως προς πολύ ευχάριστης έκπληξης μου διαπιστώνω κάθε μέρα πως ο κόσμος ξυπνάει και αντιδρά και αυτό είναι η βάση για κάτι καινούργιο πιο όμορφο, πιο δημοκρατικό πιο στέρεο και πιο συμμετοχικό απο και για όλους μας.

1 σχόλιο:

Lefki είπε...

Ο λαός φιλαράκι μου ξυπνάει, αλλά μάλλον είναι αργά. Κοιμήθηκε πολύυυυ καιρό και τώρα είναι δύσκολο να βγει από το πάπλωμα της αγορασμένης με πιστωτικές εκούσιας άγνοιάς του. Όσο πιο πολύ κοιμάσαι, τόσο πιο πολύ νυστάζεις λένε. Όπως είπες κι εσύ, σιγά μην κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ τώρα... Άρα, σε ποιον να εναντιωθούμε? Και έτσι όπως τα κάναμε σκατά ως τώρα που τους αφήναμε να αλωνίζουν "ενώ εμείς κοιμόμασταν", μας συμφέρει να εναντιωθούμε?

ΥΓ. Άντε γράφε, μου αρέσει ο τρόπος σου. Φιλάκια!!!! ;-)